شهرستان ترکمن
همزمان با گرامیداشت هفته سلامت، مراسم پیادهروی کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ترکمن با حضور دکتر امانی داز، مدیر شبکه و مهندس فرزین ایری، رئیس مرکز بهداشت، در مسیر جاده سلامت (اسکله) برگزار شد.
در این برنامه جمعی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان با شعار سلامت پایدار با علم و اقتدار، ایران ماندار و با هدف ترویج فرهنگ ورزش همگانی، ارتقای نشاط سازمانی و توجه به سلامت جسم و روان در این مسیر حضور یافتند و ضمن پیادهروی، بر اهمیت سبک زندگی سالم و نقش آن در پیشگیری از بیماریها تأکید کردند.
در پایان مراسم جوایزی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.
#تیم_ملی_سلامت
#تا_آخرین_نفس_برای_ایران
#تو_بمان
#دولت_پای_کار_مردم
دفعات مشاهده: 247 بار |
دفعات چاپ: 82 بار |
دفعات ارسال به دیگران: 0 بار |
0 نظر