پیام خود را بنویسید

آرشیو اخبار :  پیاده‌ روی کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ترکمن به مناسبت هفته سلامت و جمعیت

 | تاریخ ارسال: 1405/3/3 | 
 شهرستان ترکمن 


 همزمان با گرامیداشت هفته سلامت، مراسم پیاده‌روی کارکنان شبکه بهداشت و درمان شهرستان ترکمن با حضور دکتر امانی داز، مدیر شبکه و مهندس فرزین ایری، رئیس مرکز بهداشت، در مسیر جاده سلامت (اسکله) برگزار شد.

 در این برنامه جمعی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان با شعار سلامت پایدار با علم و اقتدار، ایران ماندار و با هدف ترویج فرهنگ ورزش همگانی، ارتقای نشاط سازمانی و توجه به سلامت جسم و روان در این مسیر حضور یافتند و ضمن پیاده‌روی، بر اهمیت سبک زندگی سالم و نقش آن در پیشگیری از بیماری‌ها تأکید کردند.

 در پایان مراسم جوایزی به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.

#تیم_ملی_سلامت 
#تا_آخرین_نفس_برای_ایران
#تو_بمان
#دولت_پای_کار_مردم


مطالب مشابه


دفعات مشاهده: 247 بار   |   دفعات چاپ: 82 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر



CAPTCHA

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی شبکه بهداشت و درمان شهرستان ترکمن می باشد.